Sitemizde şuan toplam 89 film bulunmaktadır.

Enes Batur 2 Gerçek Kahraman izle Full HD 2019

10


baysansli
FILM BILGILERI 4 ay önce eklendi
Enes Batur 2 Gerçek Kahraman izle Full HD 2019

Enes Batur 2 izle

Enes Batur 2 Gerçek Kahraman filminin konusuna değinecek olursak, son zamanların en çok konuşulan ismi Enes batur geçtiğimiz yılda ilk sinema filmiyle satış rekorları kırmıştı. Bu sezonda da Enes Batur 2 gerçek kahraman filmi sayesinde yine çok sayıda sinemasever tarafından izlenmektedir. Enes Batur 2 tüm Türkiye’de birçok sinema salonunda Haziranın başında gösterime giren bu muhteşem film özellikle çocuklar tarafından çok beğenilmektedir.

Enes Batur 2 Gerçek Kahraman izle

Yepyeni Film ve Yaşanılan Gişe Hüsranı
Usta oyuncuların da kadroda yer aldığı Enes Batur 2 gerçek kahraman filmi son zamanların en çok yoğun gören ismi olmuştur. Yusuf Aktaş, Ceyda Düvenci, Bekir Aksoy, Uras Benlioğlu gibi isimlerin de yer aldığı film gösterime girdiği tarihten itibaren ilk beş günde 90 bin 353 kişi tarafından izlendi. Enes Batur 2 filminin yapımcısı 6 milyon lira harcayarak adından sıkça söz ettirmeyi başarmıştır. Yapılan son değerlendirmelere göre Enes Batur 2 filmi istenen seyirci sayısına ulaşamayarak hüsrana uğradığı da gelen bilgiler arasındadır. Ünlü Youtuber Enes Batur’un başrol oynadığı dizi adalet savaşçılarını konu edinmiştir. Enes Batur 2 izledikten sonra yorum atmayı unutmayınız.

Enes Batur Gerçek Kahraman izle

Tür: 2019 Filmleri izle, Komedi Filmleri izle, Yerli Film izle

Yapım: 2019 - Türkiye

Yönetmen: Doğa Can Anafarta

Oyuncular: Enes Batur, Ömer Başdoğan, Altan Erkekli

Etiketler: , , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Enes Batur 2 Gerçek Kahraman izle Full HD 2019” filminde 440 Yorum bulunuyor.
  1. Tolga - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur abimin 2. filmi birinciden bile güzel olmuş enes batur 2 izlemelisiniz.

  2. çok güzel - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 Gerçek Kahraman çok güzel

  3. kmk - 4 ay önce demiş ki:

    abi filim bence çok güzel çok teşkkür ederim takip

  4. kaan - 4 ay önce demiş ki:

    abi filim çok güzel çok teşekkür edrim abi

  5. kaan - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur abimin 2. filmi birinciden bile güzel olmuş enes batur 2 izlemelisiniz. bencede

  6. Mustafa - 4 ay önce demiş ki:

    Yüz tanılanıyor merhaba ve bu problemlerin 5

  7. Burak - 4 ay önce demiş ki:

    Film gerçekten harika tavsiye ederim

  8. murat - 4 ay önce demiş ki:

    film çok güzel

  9. Burak - 4 ay önce demiş ki:

    Film gerçekten güzel tavsiye ederim

  10. Hdhdh - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur’un bütün filmlerini izledim ama bu daha guzel

  11. Ali - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 mi daha güzel yoksa enes batur 1. filmi mi

  12. dsf - 4 ay önce demiş ki:

    admin keşke babam olsan

  13. Siyahadam - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel film kaliteli 😃

  14. Enes - 4 ay önce demiş ki:

    AÇılır İNŞ

  15. Enes - 4 ay önce demiş ki:

    Fİlmi Sürekli İzliyorum Çok Hoş Güzel 3. Sü De Çıkar İnşallah

  16. Efe - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur abimin 2. filmi birinciden bile güzel olmuş enes batur 2 izlemelisiniz.

  17. Zeron - 4 ay önce demiş ki:

    Insallah acılır

  18. yigido - 4 ay önce demiş ki:

    abi filim süper

  19. deniz - 4 ay önce demiş ki:

    çok iyi

  20. berat - 4 ay önce demiş ki:

    beeee

  21. easdfsa - 4 ay önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL İZLEYİN TAVSİYE EDERİM

  22. FARUK - 4 ay önce demiş ki:

    GÜZEL TAVSİYE EDRİM

  23. Berkay - 4 ay önce demiş ki:

    Açılsana artık

  24. kamil - 4 ay önce demiş ki:

    izle ve gor

  25. Hshsjsj - 4 ay önce demiş ki:

    İnş açılır

  26. Yeh - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel

  27. Fadime - 4 ay önce demiş ki:

    Açılır inşallah

  28. Ayse - 4 ay önce demiş ki:

    Açılır inşallah

  29. Samet - 4 ay önce demiş ki:

    Cookkiyi site

  30. Mert - 4 ay önce demiş ki:

    muhteşem çok güzel bir site

  31. Enes - 4 ay önce demiş ki:

    Bence Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

  32. Enes - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 Gerçek Kahraman çok güzel

  33. banban - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel olmuş bence sinemasınada gittim efso

  34. mertcan - 4 ay önce demiş ki:

    vayyyyyy

  35. Dilek - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel

  36. Elif - 4 ay önce demiş ki:

    gerçek kahraman filmi çok güzeldi

  37. enes - 4 ay önce demiş ki:

    filmi beyendim harika bişey

  38. anıl - 4 ay önce demiş ki:

    hayır açılıyor film çok iyi enes batur 2

  39. Ozgur - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel iyi bir filim

  40. Özgürefe723 - 4 ay önce demiş ki:

    Enesbatur filmi çok güzel herkes izlemek

  41. Berkay - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film Enes Abimimze tşk

  42. Berkay - 4 ay önce demiş ki:

    boşuna yazmayın ben denedim aq

  43. gizem - 4 ay önce demiş ki:

    sakin ol gökhan

  44. Arda - 4 ay önce demiş ki:

    Cok guzel

  45. Arda - 4 ay önce demiş ki:

    Abi birinci filminden daha iyi bence avangers gecer

  46. efecan - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel olumus bu sıte

  47. efecan - 4 ay önce demiş ki:

    çok guzle bır sıte

  48. FAKING - 4 ay önce demiş ki:

    EFSOP

  49. Devrim - 4 ay önce demiş ki:

    Harika

  50. ahmet - 4 ay önce demiş ki:

    cok iyi ya

  51. Jah - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 Gerçek Kahraman izle Full HD 2019

  52. Furkan - 4 ay önce demiş ki:

    Filmi izleyen varmı guzelmi ne dersiniz biraz bana fikir verin

  53. nnnnnna - 4 ay önce demiş ki:

    naber

  54. nnnnnna - 4 ay önce demiş ki:

    selamın aleyküm cok güzle film

  55. furkan - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel

  56. furkan - 4 ay önce demiş ki:

    cok guzel bayıldım mükekemmel enes batur

  57. MAHMUT BİLAL DEMİR - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 çok güzel

  58. MAHMUT BİLAL DEMİR - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur gerçek kahraman çok güzel

  59. Samet gök - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel film

  60. bnym - 4 ay önce demiş ki:

    cok iyi

  61. bny - 4 ay önce demiş ki:

    on numara bes yildiz

  62. bnym - 4 ay önce demiş ki:

    iyisin iyi enes bey

  63. ebulfez - 4 ay önce demiş ki:

    açılmadı

  64. Emirhan - 4 ay önce demiş ki:

    Cık güzel olmuş

  65. Hayrettin - 4 ay önce demiş ki:

    Film baya güzel olmuş

  66. Hayrettin - 4 ay önce demiş ki:

    Film baya iyi

  67. Baturbey - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel olmuş.

  68. Baturbey - 4 ay önce demiş ki:

    Süper olmuş

  69. Onur - 4 ay önce demiş ki:

    Hadi bakalım inşallah güzeldir.

  70. Ayşe Kocak - 4 ay önce demiş ki:

    bence iyi bir film nokta

  71. Barıs - 4 ay önce demiş ki:

    tek kelime ile harika

  72. ergsdg - 4 ay önce demiş ki:

    nasıl film acaba

  73. Tolga - 4 ay önce demiş ki:

    Cok iyi bu filim

  74. sarışın - 4 ay önce demiş ki:

    enes batur gerçek kahraman çok iyi

  75. sarışın - 4 ay önce demiş ki:

    çok iyi

  76. Muhammedd98 - 4 ay önce demiş ki:

    Eskisine nazaran daha iyiydi.

  77. Muhammedd98 - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel film tavsiye ederim ancak kafaların filmi daha iyiydi.

  78. Alper - 4 ay önce demiş ki:

    FILM OLUYORSA ŞIMDIDEN TESEKKURLER

  79. Alper - 4 ay önce demiş ki:

    Cök guzel oldugundan eminim bence guzel

  80. meryem - 4 ay önce demiş ki:

    Film süper olmuş

  81. meryem - 4 ay önce demiş ki:

    Adam 6yıldır yotuber 2film çekti bazı haber bültenleride buna saygı göstermiyor emeğe saygınız olsun haa bu arada film çok güzel olmuş

  82. Salih - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir film!!

  83. Salih - 4 ay önce demiş ki:

    Baya iyi bir film

  84. berat - 4 ay önce demiş ki:

    efsana olmuş tebrikler

  85. meryem - 4 ay önce demiş ki:

    Bu film dağa güzel. Seni seviyorum Enes Abi. <3 <3

  86. Eyyüp - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 Gerçek Kahraman çok güzel

  87. Mannnnyakkk - 4 ay önce demiş ki:

    Ben çok beğendim

  88. Maşllllş - 4 ay önce demiş ki:

    Harika hemen izleyin

  89. efe - 4 ay önce demiş ki:

    Efsane benceee

  90. efe - 4 ay önce demiş ki:

    Enes abi bence diyer filimden 10 kat daha iyi seni seviyorummm 😀

  91. Anan - 4 ay önce demiş ki:

    Cok guzel bir vidyo

  92. Sanane - 4 ay önce demiş ki:

    Maşşallah beee

  93. Ahmet çakal - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel olmuş. Hatta harika.hatta mükemmel.hatta fuze.fatta.hattta.hatta bilmiyom…

  94. umut - 4 ay önce demiş ki:

    ben enes baturu çok seviyorum 2. filmi de çok güzel

  95. umut - 4 ay önce demiş ki:

    enes baturun filmi çok güzel olmuş

  96. ali - 4 ay önce demiş ki:

    filmi izlemek için yorum yapın o zaman açılır

  97. tgrgffg - 4 ay önce demiş ki:

    cok ıyı

  98. isimsiz - 4 ay önce demiş ki:

    abi filmi çok arıyodum çook seviyorum enes abiyi

  99. asfsfas - 4 ay önce demiş ki:

    sa abi film baya iyi

  100. Rizeli - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur gerçek kahraman güzel

  101. Tolga - 4 ay önce demiş ki:

    Film o kadar güzel

  102. kjjlk - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel olmuş başarılar enes batur çatur çutur hapur hupur

  103. Ömer - 4 ay önce demiş ki:

    İyi

  104. kjjlk - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel olmuş başarılar enes batur müko

  105. kjjlk - 4 ay önce demiş ki:

    neden açılmıyor inşallah açılır

  106. nslb - 4 ay önce demiş ki:

    merakla beklenen film geldi :))

  107. hayalet - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 Gerçek Kahraman çok güzel

  108. Meme - 4 ay önce demiş ki:

    Enes baturun filmi muhteşem özellikldde 1080p bu siteye bayılıyorım

  109. Kamil - 4 ay önce demiş ki:

    Çok iyimiiş

  110. Kamil - 4 ay önce demiş ki:

    Filimi çok güzel yapmışlar

  111. Test - 4 ay önce demiş ki:

    Umarim guzel filmdir bakalim simdi

  112. Test - 4 ay önce demiş ki:

    Film acilmiyor nasil bi site yorum yazsak bile sayfayi refresh ediyor we yine ayni goruntu

  113. eren - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel bi film

  114. kerem - 4 ay önce demiş ki:

    film baya güzel olmuş helal olsun

  115. alibtn - 4 ay önce demiş ki:

    çok guzel

  116. adasdada - 4 ay önce demiş ki:

    guzelmıs siteinn kalitwsi iyi gençler izleyin

  117. Emin - 4 ay önce demiş ki:

    Çok iyi

  118. Emin - 4 ay önce demiş ki:

    Çok iyi olmuş eve helal

  119. candan - 4 ay önce demiş ki:

    Nasıl açılıyor bu film dolandırıcılık sitemi acaba?

  120. Berk - 4 ay önce demiş ki:

    Bence güzeldi

  121. Berk - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur bu gidişle 3. Filmi çıkarır

  122. Berk - 4 ay önce demiş ki:

    Filim güzeldi herkese tavsiye ederim

  123. ahmet - 4 ay önce demiş ki:

    çok iyi

  124. Serdar - 4 ay önce demiş ki:

    Hazırmış

  125. mhmet - 4 ay önce demiş ki:

    hadi ama

  126. mhmet - 4 ay önce demiş ki:

    umareım güzel bir fimdir. bir de açılır umarım

  127. kWURR - 4 ay önce demiş ki:

    insallah guzel bir filmdir

  128. kWURR - 4 ay önce demiş ki:

    guzel bir fiilm

  129. Hss - 4 ay önce demiş ki:

    Oc

  130. ismail - 4 ay önce demiş ki:

    enes baturu severim

  131. aysegul - 4 ay önce demiş ki:

    harika film

  132. aysegul - 4 ay önce demiş ki:

    efsane bomba gibi film

  133. murat - 4 ay önce demiş ki:

    yorum yazdım ama yinede açılmadı

  134. selim - 4 ay önce demiş ki:

    enes abi sen yaptın efso olmuş

  135. hghjn - 4 ay önce demiş ki:

    harika efsane müthiş akıl almaz

  136. MAHMUT - 4 ay önce demiş ki:

    ÇOK İYİ

  137. MAHMUT - 4 ay önce demiş ki:

    ENES ABİmin 2 .filmi ilkinden bile güzel

  138. dawdas - 4 ay önce demiş ki:

    film efsane

  139. eren - 4 ay önce demiş ki:

    güzel olduüunu düşünüyorum hadi hayırlısyla

  140. eren - 4 ay önce demiş ki:

    güzellll

  141. eren - 4 ay önce demiş ki:

    herkes izlesin

  142. keremsakin - 4 ay önce demiş ki:

    açıl la

  143. keremsakin - 4 ay önce demiş ki:

    abi film efsane ötesi olmuş baya iyi

  144. ali - 4 ay önce demiş ki:

    iyi

  145. ali - 4 ay önce demiş ki:

    güzel iyi hoş

  146. berat - 4 ay önce demiş ki:

    filmi bekliyordum umarım izlediğime değer iyi seyirler

  147. bsjsjıwelj - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel

  148. muhammet - 4 ay önce demiş ki:

    film çok iyi olmuş

  149. muhammet - 4 ay önce demiş ki:

    gerçekten güzel ama geliştirebilir yani beğendim sayılır

  150. Qwr - 4 ay önce demiş ki:

    Sizi çok Seviyorum iyiki vardınız Adamsınız

  151. Emrecan - 4 ay önce demiş ki:

    Açılmıyor Yorum Yazmama Rağmen Kazık Site

  152. Ali - 4 ay önce demiş ki:

    Bravo abi çok iyi

  153. Ahmet - 4 ay önce demiş ki:

    Acil acil

  154. Ahmet - 4 ay önce demiş ki:

    Acil artik

  155. mehtap - 4 ay önce demiş ki:

    Filim çok güzel olmuş

  156. mehtap - 4 ay önce demiş ki:

    abi filim acayip valah diyorum çok güzel

  157. Sensei - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel film dir inş

  158. ömer - 4 ay önce demiş ki:

    film çok kötü hiç beğenmedim bok gibi

  159. emre - 4 ay önce demiş ki:

    güzelll

  160. Tayfun - 4 ay önce demiş ki:

    Bekliyoruz seyretmeden ne yorum yapacağımı bilemedim. Seyredince yazarız artık.

  161. Bir kral - 4 ay önce demiş ki:

    Naber knk iyi mişin film çok huEl efsane süper

  162. Bir kral - 4 ay önce demiş ki:

    Efso film süper Enes batur çok iyi parasız fili.

  163. Bir kral - 4 ay önce demiş ki:

    Süper film çok iyi Enes batur naber

  164. halilkl - 4 ay önce demiş ki:

    bence güzel site herkez girsin

  165. halilkl - 4 ay önce demiş ki:

    efsane

  166. hebelehübele - 4 ay önce demiş ki:

    enes abinin filmi ise sıkıntı yok

  167. hebelehübele - 4 ay önce demiş ki:

    Kral yeni film çekmiş

  168. hebelehübele - 4 ay önce demiş ki:

    açılırsa izleyecez

  169. hebelehübele - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur

  170. Dasa - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel olmuş izlemelerini tavsiye ederim

  171. Dasa - 4 ay önce demiş ki:

    Hayırlı olsun abi çok güzel olmuş

  172. BERKANT DİNÇ - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel 😁😁😁

  173. ece - 4 ay önce demiş ki:

    güzel

  174. ecrin - 4 ay önce demiş ki:

    bundan sonra bu siteden hep film izleyeceğim

  175. Ptr putur - 4 ay önce demiş ki:

    Kral boş film gibi ya aga

  176. recep - 4 ay önce demiş ki:

    çok keyifli vakit geçiriyorum enes batur 2 gercek kahraman çok guzel sagolun

  177. recep - 4 ay önce demiş ki:

    çok guzel bir site sagolun

  178. purple 44 - 4 ay önce demiş ki:

    cos izlemek istediğim bir film

  179. purple - 4 ay önce demiş ki:

    ened batur

  180. merhmetdijle - 4 ay önce demiş ki:

    inşallah bu filim tutar bu aradasenes abiyyi çoook sevim

  181. merhmetdijle - 4 ay önce demiş ki:

    enes abiiii neden açılmıyor bu

  182. recep - 4 ay önce demiş ki:

    çok keyifli vakit geçiriyorum enes batur 2 gercek kahraman çok guzel sagolun wyq

  183. umut - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel diye umut ediyorum

  184. berk - 4 ay önce demiş ki:

    EFSANE BEYLERRR

  185. berk - 4 ay önce demiş ki:

    BENCE FİLİM ESKİSİNDEN BAYYA İYİ ESKİ FİLİM ÜSTÜNE OSKAR VERİLMESİ LAZIM

  186. Güzel - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel film ben beğendim

  187. Güzel - 4 ay önce demiş ki:

    Enes baturun filmi çok güzel

  188. massive - 4 ay önce demiş ki:

    film gerçekten çok güzel tavsiye ederim

  189. isa - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzell

  190. isa - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzeldi çok beğendim

  191. Arda - 4 ay önce demiş ki:

    Çok guzel

  192. Arda - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur 2 gercek kahraman çok guzel olmuş

  193. hahaha - 4 ay önce demiş ki:

    saaaaaa

  194. faafaffafafafa - 4 ay önce demiş ki:

    enes batur süper

  195. Furkan - 4 ay önce demiş ki:

    Çok başarılı ve çok güzel bir film tebrikler

  196. Furkan - 4 ay önce demiş ki:

    Çok iyi başarılı güzel bir film tebrikler

  197. Furkan - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur un birinci filminden daha güzel bir konusu var çok başarılı olmuş tebrik ederim

  198. zz - 4 ay önce demiş ki:

    bakıcaz artık fılm guzelmı degılmı

  199. abdulrahman - 4 ay önce demiş ki:

    üf ne güxel be yalarım ben bu filmi

  200. mertcan - 4 ay önce demiş ki:

    enes batur adamdır çok güzel yapmış adam hakkını vermiş

  201. sercam - 4 ay önce demiş ki:

    enes abi ne güzel film yapmıs

  202. Harun - 4 ay önce demiş ki:

    film çok güzel vizyondaki herşey izlefilmseyret’de.

  203. Gfdjsk - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel olmuş teşekkür ederim.

  204. ezher - 4 ay önce demiş ki:

    abi ben enesbatur’u cok seviyorum

  205. ezher - 4 ay önce demiş ki:

    guzel bir film

  206. ksckısajkdq - 4 ay önce demiş ki:

    gerçekten iyi

  207. gilali - 4 ay önce demiş ki:

    gerçekten iyi bence başarılı yaaani

  208. teet - 4 ay önce demiş ki:

    bence güzelmiş

  209. mes - 4 ay önce demiş ki:

    film açılmıyor şikayet eidicem

  210. muhammet - 4 ay önce demiş ki:

    abi flimi ne zaman izleğeceğiz o zaman flim hakkında ve siteniz hakkında güzel yorumlar yaparım

  211. muhammet - 4 ay önce demiş ki:

    abi siteniz çok güzel

  212. İsim * - 4 ay önce demiş ki:

    of

  213. gallikk - 4 ay önce demiş ki:

    film müthişmiş ooooo yeahhh

  214. Mert - 4 ay önce demiş ki:

    Filmi açmak için yazıyorum ama olmayacak

  215. Mustafa arda - 4 ay önce demiş ki:

    Abi film çok güzelelerinize saglik çok guzel olmus

  216. Mustafa arda - 4 ay önce demiş ki:

    Abi çok guzel olmus Elaine saglik

  217. mustafa arda uzuntaş - 4 ay önce demiş ki:

    filmi şimdi izleyicem acaba nasıl ama güzeldir bence

  218. filmi izlşeyeceğim hadi bakalım - 4 ay önce demiş ki:

    filmi izleyeceğim

  219. arda - 4 ay önce demiş ki:

    fuck

  220. arda - 4 ay önce demiş ki:

    merhaba

  221. Misafir7 - 4 ay önce demiş ki:

    İzleyin izleyin güzel güzel film bu

  222. Ugur - 4 ay önce demiş ki:

    Efsoo

  223. Uğur polat - 4 ay önce demiş ki:

    Bence güzel oldu izliycem

  224. Oyuncu - 4 ay önce demiş ki:

    İyi

  225. Çağlar - 4 ay önce demiş ki:

    Çok iyi
    Çok iyi

  226. sokuk - 4 ay önce demiş ki:

    naber tirrek enes batur mal ama izliyesim geliyor

  227. sokuk - 4 ay önce demiş ki:

    mal enes deniz emirhan okul bok sokuk film sitesi

  228. asf - 4 ay önce demiş ki:

    Film çok güzelmiş PİİİİİİİİİİİİİİİİİSLİK

  229. furkan - 4 ay önce demiş ki:

    aynn kesin açılır

  230. Cevat işler - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel film

  231. Arda - 4 ay önce demiş ki:

    GÜZEL FİLM AMA 1.FİLM DAHAFA HÜZRLDİ

  232. Zafer - 4 ay önce demiş ki:

    Insallah acilir

  233. Zafer - 4 ay önce demiş ki:

    Aciilll lutfen mk

  234. utku bulut - 4 ay önce demiş ki:

    süper film

  235. ZAHİR - 4 ay önce demiş ki:

    BU film harika en sevdiyim ENES BATURUN kahraman olmasi

  236. Enes - 4 ay önce demiş ki:

    Cool guzel

  237. Ufuk - 4 ay önce demiş ki:

    İzleyeli bakalim

  238. Ufuk - 4 ay önce demiş ki:

    Açılsın bı izleyelim

  239. Enes batur - 4 ay önce demiş ki:

    Acildimi sizde

  240. Luston - 4 ay önce demiş ki:

    Site coksel ins filmde guzeldir

  241. Luston - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur yine cok iyi is cikarmis tebrikler

  242. Comolokko - 4 ay önce demiş ki:

    Elinize sağlık.

  243. Umut Yılmaz - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel olmuş efsane

  244. spiderman - 4 ay önce demiş ki:

    acilmadi admin bi bakarsan sevinirim

  245. Efe Temel - 4 ay önce demiş ki:

    Filim Çok Güzel Olmuş İzlemini Tavsiye Ederim

  246. can - 4 ay önce demiş ki:

    selam

  247. can - 4 ay önce demiş ki:

    abi film güzel olmuş

  248. can - 4 ay önce demiş ki:

    abi filim güzel görüntü kalitesi güzel yani filim çok güzel

  249. can - 4 ay önce demiş ki:

    filimbaya güzel izlemenizi tavsiye ederim

  250. abdurrahman - 4 ay önce demiş ki:

    film açılıyor mu acaba

  251. abdurrahman - 4 ay önce demiş ki:

    film açılıyor mı beyler

  252. sadsad - 4 ay önce demiş ki:

    enes batur gercek kahraman

  253. Wild - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel

  254. ggg - 4 ay önce demiş ki:

    film cok guzel helal enes abi

  255. Ali - 4 ay önce demiş ki:

    Filmi izleyince güzel mi deilmi yorun yapacagim

  256. Can - 4 ay önce demiş ki:

    filim açılmıyo yalan

  257. Can - 4 ay önce demiş ki:

    yalan

  258. Taner - 4 ay önce demiş ki:

    Abi film çok güzel çok beğendim saol

  259. Yarrak Necmi - 4 ay önce demiş ki:

    ssss

  260. Yasir - 4 ay önce demiş ki:

    Film guzel

  261. Yasir - 4 ay önce demiş ki:

    Film çok güzel herkes izlemeli

  262. kmkn - 4 ay önce demiş ki:

    iyi

  263. Mustafa - 4 ay önce demiş ki:

    merhabakar aq

  264. Barbie - 4 ay önce demiş ki:

    Filim GUZEL olmus

  265. Barbie - 4 ay önce demiş ki:

    Filim GUZEL olmus mashalla

  266. Melih - 4 ay önce demiş ki:

    Film güzel

  267. Melih - 4 ay önce demiş ki:

    Film çokgüzel fakat yorum yap diyor sonra gidiyor.

  268. Muhammet Kadir - 4 ay önce demiş ki:

    sağol

  269. Muhammet Kadir - 4 ay önce demiş ki:

    merhaba

  270. ahmet - 4 ay önce demiş ki:

    açılmıyor ki lan bu yalan söylüyorlar yorum yazmayın

  271. Msak - 4 ay önce demiş ki:

    Berbat

  272. Leyla - 4 ay önce demiş ki:

    Mükemmel film

  273. Leyla - 4 ay önce demiş ki:

    ennnn güzel filmim

  274. Leyla - 4 ay önce demiş ki:

    Yalan mi değilim

  275. enes abim - 4 ay önce demiş ki:

    abim enes abim miss gibi film yam,pmış beee

  276. Hgg - 4 ay önce demiş ki:

    Film açıl

  277. Halit - 4 ay önce demiş ki:

    Film güzel olmuş tebrikler😐

  278. Çok iyi - 4 ay önce demiş ki:

    Çok iyi be

  279. Faruk - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur gerçek kahraman çok iyimiş

  280. Faruk - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel film olmuş yanisi çokkkkkkkkkkkkkkkkkk iyi bir film

  281. Kld - 4 ay önce demiş ki:

    Admin çok iyisin ya çok

  282. efsane bir film - 4 ay önce demiş ki:

    efsane bir filim tavsiye ederim

  283. efsane bir film - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel efsane film ve sitede mükemmel tavsiye ederim

  284. baho - 4 ay önce demiş ki:

    güzel olmuş bbe

  285. baho - 4 ay önce demiş ki:

    güzel olmuş be

  286. sdf - 4 ay önce demiş ki:

    sdfadf

  287. sezen - 4 ay önce demiş ki:

    merhaba film neden açılmıyor acaba canım ?

  288. İNŞALLAH YALAN DEĞİLDİR AMK - 4 ay önce demiş ki:

    FİLM AÇILSIN DİYE Bİ YORUM ;d

  289. İNŞALLAH YALAN DEĞİLDİR AMK - 4 ay önce demiş ki:

    SA

  290. İNŞALLAH YALAN DEĞİLDİR AMK - 4 ay önce demiş ki:

    BEYLER AÇILMIYOR AQ YORUM YAP DİYOR YAPIYORUM FRAGMANA ATIYOR BENİ SİZ AÇTINIZ MI NASIL AÇTINIZ?

  291. SA - 4 ay önce demiş ki:

    ÇOK GÜZE

  292. SA - 4 ay önce demiş ki:

    FİLM ÇOK GÜZEL BEYLER EFSANEEE ;d

  293. ADMIN AVRADINI SİKİM AÇILMIYOR LAN PEZEVENK - 4 ay önce demiş ki:

    AÇILMASSA YANİ ADMİN SENİN ANANI…

  294. Spas - 4 ay önce demiş ki:

    Abi lutfen acilsin ya lutfennnnn

  295. Spas - 4 ay önce demiş ki:

    Cok guzel olmuş elinize sağlik

  296. Cr7 - 4 ay önce demiş ki:

    Cok guzel bir filim helal enes

  297. Dogi - 4 ay önce demiş ki:

    Dha izlemedm hayjırlısı

  298. Umut - 4 ay önce demiş ki:

    İzlemedim ama yorum ypıtom

  299. ömer gök - 4 ay önce demiş ki:

    FİLM GAYET GUZEL BU SITE HARIKA

  300. ömer gök - 4 ay önce demiş ki:

    cok guzel enes abımın fılmlerı guzel

  301. Korea from home - 4 ay önce demiş ki:

    Cok guzel olmus

  302. berkcansahan - 4 ay önce demiş ki:

    işalla güzeldir

  303. Moruk - 4 ay önce demiş ki:

    Aynen

  304. kluı - 4 ay önce demiş ki:

    şo

  305. Ahmet - 4 ay önce demiş ki:

    Coook superrrrr

  306. okan - 4 ay önce demiş ki:

    bence efsane bir film olmuş ellerine sağlık

  307. zeki - 4 ay önce demiş ki:

    güzel çok güzel

  308. zeki - 4 ay önce demiş ki:

    muhtişem filğm

  309. anan - 4 ay önce demiş ki:

    enayleerrr

  310. TARIK - 4 ay önce demiş ki:

    ENES ABİ SENİ SEVİYORUM ABİM BENİM

  311. Arda er - 4 ay önce demiş ki:

    Daha izlemedim ama kesin güzel

  312. Arda - 4 ay önce demiş ki:

    Abi bayıldım sinemalara izledim ama şimdide izlemek istiyorum ama olmuyor

  313. Emir - 4 ay önce demiş ki:

    Filmi çok güzel harika miss

  314. Emir - 4 ay önce demiş ki:

    Filmi daha izlemeden yorum yap diyor saçma

  315. Emir - 4 ay önce demiş ki:

    Lan izleyemedim bidadeniyecem

  316. Emir - 4 ay önce demiş ki:

    Yeter dr giremiyom

  317. Emir - 4 ay önce demiş ki:

    İzleymiyorum

  318. togi - 4 ay önce demiş ki:

    açılırsa

  319. enessever - 4 ay önce demiş ki:

    izlemek istiyorum.lütfen açılsın da izleyelim

  320. ufuk - 4 ay önce demiş ki:

    film çok güzel olmuş

  321. Zorlayorumcu - 4 ay önce demiş ki:

    Vay anasini ne de güzel olmus oscar lik rresmen haha

  322. Zorlayorumcu - 4 ay önce demiş ki:

    Yazdik ya kac defa yazcaz amk

  323. 2 saat bekledik acilmadi - 4 ay önce demiş ki:

    Acilmiyor film ne kadar bekliyeyim 2 saat oldu?

  324. Haydi - 4 ay önce demiş ki:

    Acilirsa güzel bir yorum yazabiliriz…

  325. Gamze - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel

  326. ben ten - 4 ay önce demiş ki:

    cok guzel

  327. muhammet - 4 ay önce demiş ki:

    açıııllll

  328. anonyums - 4 ay önce demiş ki:

    nice

  329. anonyums - 4 ay önce demiş ki:

    filim güzelmiş hoşuma gitti

  330. dopajdapo - 4 ay önce demiş ki:

    çok manyak falan filan interminan hahahhaha

  331. mustafa - 4 ay önce demiş ki:

    açiliyor mu acaba

  332. Ender - 4 ay önce demiş ki:

    inss açılır

  333. Ender - 4 ay önce demiş ki:

    abi allah razı olsun valla hiç biryerde bulamadımmm

  334. Ender - 4 ay önce demiş ki:

    bu 3. yorumum ve film açılmadııııı

  335. Ender - 4 ay önce demiş ki:

    aq 4. yorum amq yeterrrr

  336. Ender - 4 ay önce demiş ki:

    5. yorum evet açılmadıııııııııııııııııııııııııııııııı

  337. Memo - 4 ay önce demiş ki:

    Efso

  338. Memo - 4 ay önce demiş ki:

    Yemin ederimki basıyorum ama gelmiyor

  339. enes - 4 ay önce demiş ki:

    film cidden çok iyi

  340. enes - 4 ay önce demiş ki:

    fena bir film

  341. enes - 4 ay önce demiş ki:

    lan ne olduu

  342. enes - 4 ay önce demiş ki:

    film cidden çok güzel

  343. Ender2 - 4 ay önce demiş ki:

    abi ins açılır yanii ins

  344. Ender2 - 4 ay önce demiş ki:

    abi ins açılır yanii insss yani nasıl tekrare edilir

  345. t. - 4 ay önce demiş ki:

    mükemel

  346. t. - 4 ay önce demiş ki:

    öükemmel

  347. t. - 4 ay önce demiş ki:

    abi mükemmel ya

  348. murat - 4 ay önce demiş ki:

    Enes batur abimin 2. filmi birinciden bile güzel olmuş enes batur 2 izlemelisiniz.

  349. Kazım - 4 ay önce demiş ki:

    EFSANE OLMUŞ ÇOK GÜZEL

  350. engin - 4 ay önce demiş ki:

    güzel filmdi

  351. engin - 4 ay önce demiş ki:

    güzel

  352. samet - 4 ay önce demiş ki:

    çok kotu olmuş bence fena deil ama.

  353. huseytın - 4 ay önce demiş ki:

    mükemmel bir filmidr umarım izlicem

  354. huseytın - 4 ay önce demiş ki:

    filmi izlicemde zorla yorum yaptırıyolar bune boyle admiğğn izliyimde öylew yapim yorumu

  355. yeter - 4 ay önce demiş ki:

    lan yazdım yorumu yazdım küfür etmek istemiyorujm

  356. açılmıyo - 4 ay önce demiş ki:

    allah sizi kahretsin üstelik zorla yorum yaptırtıyosunuz

  357. fake enesbatur - 4 ay önce demiş ki:

    güzel

  358. qeqwewqe - 4 ay önce demiş ki:

    ewt

  359. fake enesbatur - 4 ay önce demiş ki:

    filim güzeldi ya

  360. fake enesbatur - 4 ay önce demiş ki:

    güzel filim ben begendim yani

  361. fake enesbatur - 4 ay önce demiş ki:

    ee atım anasını satıyım 5 fazla yorum

  362. fake enesbatur - 4 ay önce demiş ki:

    ee atım anasını satıyım 5 fazla yorum bu kafayla yaşa mak zo r

  363. Yunus123 - 4 ay önce demiş ki:

    Film güzelmis beğendim

  364. Hamdi - 4 ay önce demiş ki:

    Birincinin hikayesi sıktı beni

  365. fatih - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir filim olmuş izlemenizi tavsiye ederim

  366. altan - 4 ay önce demiş ki:

    aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa aaaaaaa a a a a

  367. altan - 4 ay önce demiş ki:

    izlenmio ki açılmadı bi deli olcam şimdi aq

  368. furkan - 4 ay önce demiş ki:

    hayal mi gercekmi bundan iyi degildi izleyyin kasinlikle

  369. Ilhan - 4 ay önce demiş ki:

    Kelime kelime kelime kelime kelime kelime.

  370. Levent - 4 ay önce demiş ki:

    Cok

  371. Levent - 4 ay önce demiş ki:

    Ooooo
    Coook guzel

  372. emre - 4 ay önce demiş ki:

    film innş açilir sinemaya gidemedim burda izliyim

  373. Kara - 4 ay önce demiş ki:

    Abi mükemmel

  374. Film Harika - 4 ay önce demiş ki:

    Harika olmus

  375. Ercan - 4 ay önce demiş ki:

    Film çok güzel gerçekten ilkinden daha iyi

  376. lpeks - 4 ay önce demiş ki:

    film efsane izlemenizi tavsiye ederim

  377. Atanas - 4 ay önce demiş ki:

    Film cok guzel yaa ve site cok iji
    Zize milettanrim

  378. Atanas - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 Gerçek Kahraman çok güzel

  379. Muhsin - 4 ay önce demiş ki:

    Coku güzel

  380. Muhsin - 4 ay önce demiş ki:

    Güzl bni site olmuş

  381. ertyu - 4 ay önce demiş ki:

    etget

  382. Efe - 4 ay önce demiş ki:

    İyi hoş olmuş

  383. Efe - 4 ay önce demiş ki:

    İyi

  384. Gokhan - 4 ay önce demiş ki:

    Slm izleyen varmi

  385. tunahan - 4 ay önce demiş ki:

    cok guzel film olicak bence

  386. tunahan - 4 ay önce demiş ki:

    cok guzel film olicak bence de

  387. I am Batman - 4 ay önce demiş ki:

    Admin Ellerine Sağlık Fiilm İ Baya Kaliteli Koymussun

  388. A - 4 ay önce demiş ki:

    Harika film

  389. messifan - 4 ay önce demiş ki:

    güzel miş

  390. tufan - 4 ay önce demiş ki:

    güzel filim izlenmeye değer olduğunu düşünüyorum

  391. muhammed - 4 ay önce demiş ki:

    güzelgir

  392. muhammed - 4 ay önce demiş ki:

    film güzel izleyin

  393. samet kanbur - 4 ay önce demiş ki:

    hadi hayırlısı bi izleyek şu filmi

  394. gerekyok - 4 ay önce demiş ki:

    acılmayacak ama denemeye deger

  395. veysel - 4 ay önce demiş ki:

    insallah acılır ya ens abıyı cok sevıyom

  396. veysel - 4 ay önce demiş ki:

    cok guzel olkur insalllah

  397. veysel - 4 ay önce demiş ki:

    enes abi oley bravo

  398. Emir - 4 ay önce demiş ki:

    Güzeldi

  399. ömer - 4 ay önce demiş ki:

    Film Acayip güzel ya

  400. helin - 4 ay önce demiş ki:

    nice mrouq

  401. İLemedim daha - 4 ay önce demiş ki:

    Güzel herhalde daha izlemedim

  402. İLemedim daha - 4 ay önce demiş ki:

    Açılmıyor acilll

  403. Goktig - 4 ay önce demiş ki:

    Film gerçekten güzel olmuş

  404. EY - 4 ay önce demiş ki:

    İYİ

  405. EY - 4 ay önce demiş ki:

    Açıldı bende

  406. dndm - 4 ay önce demiş ki:

    çok iyi

  407. ahmetcan - 4 ay önce demiş ki:

    enes batur abimin filmi cok guzel bu siteyi izleyin tavsiye ediyorum cok mükemmel hayatımda izledigim en güzel baş yapıt 3. filmini ailece bekliyoruz

  408. mehmt - 4 ay önce demiş ki:

    1

  409. mehmet - 4 ay önce demiş ki:

    güze

  410. ayaz - 4 ay önce demiş ki:

    umarım guzel bi filimdir bakalım

  411. ayaz - 4 ay önce demiş ki:

    yorumda yaptım ama açılmıyo izleyemıyorumö yaas

  412. gizemli kiz - 4 ay önce demiş ki:

    umarim ise yarar ya site site gezdim

  413. gizemli kiz - 4 ay önce demiş ki:

    erwrdfa asd sa as d dafdsfa

  414. gizemli kiz - 4 ay önce demiş ki:

    problem var galiba acilmiyor

  415. gizemli kiz - 4 ay önce demiş ki:

    acilmasi uzun suruyormu ? ? ?

  416. ramazan - 4 ay önce demiş ki:

    çok iyi

  417. ramazan - 4 ay önce demiş ki:

    film çok iyi

  418. ramazan - 4 ay önce demiş ki:

    film güzel zzten hayalmi gerçekmide güzeldi

  419. okan - 4 ay önce demiş ki:

    filim gerçekden merak uyandırdı

  420. okan - 4 ay önce demiş ki:

    yalan aq açmıyor yorumda yazsam

  421. okan - 4 ay önce demiş ki:

    yalannnnn

  422. bulut - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel

  423. Bulut - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel ve bu sitede çok güzel bundan sonra artık hep bu siteden film izliyeceğim

  424. onur kıvrak - 4 ay önce demiş ki:

    enes abinin 2. filmi çok güzel olmuş bence

  425. abdullah - 4 ay önce demiş ki:

    ttakip edin cok guzel

  426. abdullah - 4 ay önce demiş ki:

    ttakip edin cok guzel enes abimi

  427. faruk - 4 ay önce demiş ki:

    çok iyi muhteşem

  428. adminnnn - 4 ay önce demiş ki:

    beyler çok güzelllllll

  429. ZAHİR - 4 ay önce demiş ki:

    Enes Batur 2 harika olmus

  430. ZAHİR - 4 ay önce demiş ki:

    ENES BATUR 1 DAHA IYI OLMUS ABI HARIKA FILM

  431. levent - 4 ay önce demiş ki:

    iyi miş kardesim

  432. adwa - 4 ay önce demiş ki:

    cook guzelll

  433. Sefa Osma - 4 ay önce demiş ki:

    yorumdan sonra açılmazsa ananı.

  434. Ugur - 3 ay önce demiş ki:

    Cok guzel bir film herhes izlesin

  435. Zulal - 3 ay önce demiş ki:

    Film gerçekten harika tavsiye ederim. çok güzel olmuş

  436. MAHMUT BİLAL DEMİR - 2 ay önce demiş ki:

    Çok güzel olmuş

  437. MAHMUT BİLAL DEMİR - 2 ay önce demiş ki:

    Film çok güzel

  438. MAHMUT BİLAL DEMİR - 2 ay önce demiş ki:

    Film çok hoş

  439. Eyyub - 2 ay önce demiş ki:

    iyi bir film olmuş

  440. Eyyub - 2 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film olmuş